Pla personalitzat d’estiu 2022

Els equips docents de l’Institut de l’Arboç, en la part final del curs acadèmic 2021/2022, hem preparat un seguit de recomanacions, consells i propostes de tasques per al període d’estiu. Aquesta proposta deriva de l’informe d’avaluació final i del consell orientador, documents que elaborem en l’avaluació final ordinària.

Es tracta d’un conjunt de propostes educatives que s’adapta a les característiques i necessitats de cada alumne i alumna. Té la finalitat de donar continuïtat a la dinàmica escolar des d’un punt de vista emocional, cognitiu o competencial.

L’objectiu del pla d’estiu és divers i pretén:

• Mantenir el contacte amb els hàbits.
  • Connectar amb els seus interessos i desvetllar-ne de nous promovent la creativitat.
  • Sentir-se acompanyat en el procés d’aprenentatge.
  • Generar-se unes expectatives positives de futur.
  • Gaudir de propostes en espais oberts amb altres companys i companyes de la mateixa edat.
  • Sentir-se incentivat i motivat en les arts plàstiques i musicals i les activitats de moviment.

[Tasques d’estiu de l’ESO i 1r de batxillerat]

Cada tutor/a, conjuntament amb el butlletí de qualificacions i el consell orientador, el facilita a cada alumne/a. Tanmateix aquí podeu trobar el mateix document sobre les tasques d’estiu.

Bon estiu!