Matèries específiques de 3r d’ESO – Curs 2021-2022

En el currículum de l’ESO hi ha una part comuna (català, castellà, anglès, matemàtiques, ciències, tecnologia, etc.) que fa tot l’alumnat, i una part específica (optativa), en la qual l’alumnat tria, de l’oferta del centre, aquella matèria que voldria cursar preferentment. En l’actual currículum l’alumnat cursa una matèria específica en cadascun dels tres primers cursos de l’ESO.

Us facilitem:

• Descripció de les matèries específiques que s’ofereixen a 3r d’ESO (accés).
  • Formulari de petició de tercer d’ESO a fi de que hi escriviu l’ordre de preferència de les matèries específiques que el vostre fill/a triï. En el moment d’establir l’ordre de preferència és molt important la participació de la família, si més no per fer una valoració exacta de les aptituds i les necessitats dels nois i les noies (accés).

Teniu en compte les següents instruccions per omplir el formulari correctament:

• Aquest formulari l’ha d’omplir un dels pares o tutors de l’alumne/a.
  • S’ha d’emplenar amb un correu vàlid del pare/mare/tutor.
  • Sols l’heu d’enviar una vegada.
  • Heu d’indicar l’ordre de preferència de les matèries optatives (no sempre es possible la primera opció).
  • Data límit per omplir-lo és divendres 3 de setembre de 2021.