Hodei Garraza Arús (2n d’ESO), 2n premiat en el concurs de còmic de FICOMIC i el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya

En el marc de la 39a Setmana del Llibre en català, el divendres, 10 de setembre, es va fer entrega dels premis del X Concurs Escolar Còmic Barcelona, organitzat pel Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya i Ficomic, en què l’alumne Hodei Garraza Arús, de 2n d’ESO, havia quedat finalista.

El jurat va fer esment de la gran qualitat dels treballs presentats en aquesta edició, i l’Hodei va obtenir el 2n premi en la categoria C (alumnat de 1r cicle d’ESO), amb el seu còmic “El hombre estrella”.

Enhorabona, Hodei!

[GALERIA D’IMATGES DEL LLIURAMENT DE PREMIS]

NOTÍCIES ANTERIORS

Hodei Garraza, de 1r ESO C, finalista del X Concurs escolar Còmic Barcelona

Publicació al Diari Més el divendres 22 de juliol de 2021

NOTÍCIES ANTERIORS

L’alumne Hodei Garraza Arús, de 1r ESO C, ha quedat finalista en el X Concurs Escolar Còmic Barcelona, convocat per FICOMIC, amb la col·laboració del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, en el marc de la 39a edició de Còmic Barcelona.

Exposició virtual de treballs finalistes del X Concurs Escolar Còmic Barcelona

La temàtica del concurs d’enguany era “L’esperit de superació: com ens sobreposem a una experiència dura, a una adversitat, per sortir-ne més forts i més savis.”

L’Hodei ha quedat finalista en la categoria C (1r Cicle d’ESO), amb el seu còmic El hombre estrella.

La comunicació del veredicte i l’entrega de premis es farà el divendres, 10 de setembre de 2021, a les 17.00h, en el marc de la Setmana del Llibre en Català.

Et desitgem molta sort, Hodei! Ser finalista ja és tot un reconeixement!