Tria de matèries optatives/específiques de 4t d’ESO – Curs 2024-2025

Disposeu en aquest apartat de la informació i el procediment per triar les matèries optatives/específiques de 4t d’ESO que el/la vostre/a fill/a estudiarà el proper curs 2024-2025. L’alumnat ja ha rebut l’assessorament per part del professorat de l’esmentat procediment. És important que parleu amb el/la vostre/a fill/a per tal de consensuar l’elecció d’aquestes matèries d’acord amb els estudis que vulgui fer en un futur proper.

Per facilitar la tria us suggerim les següents orientacions:

1. Llegiu el document “4ESO-Descripció_Optatives-Curs 2024-2025“: teniu tota la informació de cadascuna de les matèries optatives de 4t d’ESO que el centre oferta el curs 2024-2025.
  2. Llegiu el document “4ESO-Full Informació Optatives 4ESO-Curs_2024-2025: us explica les diferents opcions vàlides a l’hora de triar les matèries optatives (només és per consultar, no és un document per emplenar).
  3. Parleu i consensueu amb el/la vostre/a fill/a quines matèries s’adapten més, o són més afins, als futurs estudis que vol fer.
  4. Un cop escollides les matèries, heu d’accedir al formulari online per formalitzar l’elecció de les tres matèries optatives. Heu d’emplenar el formulari amb les vostres dades com a pare/mare o tutor legal del/de la vostre/a fill/a.
  5. És important que abans d’emplenar el formulari tingueu clar quines matèries farà el/la  fill/a perquè NOMÉS PODEU ENVIAR-LO UN SOL COP.
  6. El TERMINI per enviar l’elecció de matèries optatives és des de divendres dia 19 d’abril fins al divendres 26 d’abril de 2024 a les 15:00 hores.

L’ASSIGNACIÓ DE MATÈRIES OPTATIVES/ESPECÍFIQUES ESTÀ CONDICIONADA AL REQUISIT DE CONFIRMACIÓ DE PLAÇA

FORMULARI