Les ADDICCIONS i l’educació per a la Salut

El passat 29 de març els alumnes de 4t d’ESO de l’institut, gràcies a la subvenció de l’Ajuntament de l’Arboç, van anar a la biblioteca on van assistir a una xerrada sobre ADDICCIONS a càrrec del sr. Àlex Forensa.

El psicòleg i expert en drogodependències realitza xerrades arreu de Catalunya amb el lema “Caminem per a oportunitats de vida, la vida és sentir i moure’s, no deixis mai d’avançar”. En aquesta ocasió el van acompanyar dues persones que han viscut en primera persona l’addicció a les drogues, oferint una esfereïdor relat de les seves vides.

Els nostres alumnes de 4t d’ESO han participat d’aquesta oportunitat de conèixer de primera mà com les persones poden caure en l’addicció i què els pot passar quan no escollim el camí correcte. En aquestes edats cal incidir en temes que són importants que coneguin els alumnes donada la seva incidència entre el jovent, les xerrades també van adreçades als pares i els professors com a elements cabdals i partícips del procés de l’educació. Per això, aquesta xerrada es farà properament extensiva a les famílies.

Agraïm a l’Ajuntament de l’Arboç que hagi facilitat aquesta experiència.