Praga 2019 – 1r de batxillerat

La setmana del 10 al 15 de juny hem pogut gaudir d’un viatge de somni. Amb els alumnes de 1r de batxillerat hem anat a Praga, una ciutat amb un encant tan especial com els contes de Disney. La sort ens ha acompanyat i hem tingut sol i bon temps, fins i tot excessiu en alguns moments, però que ha permès una estada més que gratificant. No podem oblidar llocs emblemàtics com la Plaça del Rellotge Astronòmic, el Palau Reial amb el seu Carreró Daurat, la plaça de la Ciutat Vella, el barri jueu amb les sinagogues i el cementiri, el mític Mur de John Lennon i per suposat la visita al camp de concentració de Tezerin on vam poder contemplar les barbaritats de la guerra i del nazisme. Una ciutat amb encant i la bona companyia d’alumnes i professors fan un final de curs fantàstic.