Passejades saludables (Servei comunitari)

El Servei Comunitari està dirigit a l’alumnat de 3r d’Educació Secundària Obligatòria i és una acció que vol promoure que els alumnes experimentin i protagonitzin accions de compromís cívic, aprenguin en l’exercici actiu de la ciutadania, i posin en joc els seus coneixements i capacitats al servei de la comunitat. Entre els diferents àmbits n’hi ha un que anomenem “passejades saludables”.

En les passejades saludables l’alumnat té l’oportunitat d’interactuar amb gent gran de la Residència d’avis Sant Antoni Abat de l’Arboç. No només passegen sinó que també conversen i comparteixen opinions i punts de vista de generacions amb vivències ben distanciades en el temps. És una experiència que enriqueix a tots, especialment a l’alumnat, ja que entre passejada i passejada els nostres grans sempre troben el moment adequat per relatar situacions de les quals n’aprenem tots.