Fem teatre

La SIEI de l’Institut de l’Arboç participa al 44è Festival de Teatre Infantil i Juvenil del Baix Penedès al Teatre Municipal Àngel Guimerà del Vendrell.

El dimecres 15 de març l’alumnat amb suport intensiu d’escolarització inclusiva (SIEI) mostra les seves arts interpretatives dalt de l’escenari del TÀG amb l’obra de teatre “EL PETIT PRÍNCEP”.

Aquesta ha estat la culminació d’un projecte transversal en que s’han treballat diferents aspectes com la lectura, la comprensió lectora, l’ús de les TIC, l’expressió artística donat que el decorat l’han fet entre tot el grup d’actors i docents i sobretot l’expressió oral.

El teatre més enllà d’una activitat lúdica que entreté i diverteix té una gran quantitat de beneficis per al nostre alumnat i els ha permès estimular la creativitat, vèncer la timidesa, ajudar-los a reflexionar, fomentar la seva autonomia i confiança, en definitiva ajudar-los a sentir-se més feliços.

Des del centre es potencia participar en activitats culturals perquè és una forma d’incentivar a l’alumnat a l’oci saludable.