Estada lingüística a Irlanda – 3r d’ESO – Curs 2016/2017

Estada lingüística a Irlanda

Del 26 d’abril a l’1 de maig un grup de 38 alumnes de 3r i 4t d’ESO van realitzar una estada lingüística a Gort (Irlanda) on van poder practicar la llengua anglesa, tot fent una immersió dins la cultura d’aquest país, convivint amb famílies irlandeses i fent activitats com danses i futbol gaèlic. Aquest és un viatge escolar que posa el focus d’atenció en un aspecte fonamental en la nostra societat, això és, l’aprenentatge de l’anglès. Per als alumnes esdevé alhora el descobriment d’un espai preciós. La convivència i la cohesió del grup són fonamentals i ha esdevingut un dels eixos que ha crescut amb aquesta activitat. Pares, alumnes i professors fan una aposta clara per l’aprenentatge de l’anglès i l’estada lingüística n’és un exemple. Són moltes les persones que han fet possible aquesta estada i de ben segur que el més encertat és començar pel professor D’Silva que va projectar amb un any d’antelació aquesta activitat, així com l’AMPA que li van donar la confiança necessària i que amb els mesos es va concretar. El departament d’idiomes es va volcar en fer possible aquesta activitat, Yolanda, Ana Belén, Isidre i l’Eva i el Roger que van participar en l’acompanyament. Els pares i les mares dels alumnes han tingut una resposta més que positiva, fet que ens encoratja a continuar tirant endavant activitats com aquesta, amb la finalitat de potenciar l’aprenentatge de l’anglès.