Tria de modalitat i matèries optatives de 2n de Batxillerat – Curs 2024-2025

Disposeu en aquest correu de la informació i el procediment per triar la modalitat i les matèries de 2n de Batxillerat que el/la vostre/a fill/a estudiarà el proper curs 2024-2025. L’alumnat ja ha rebut l’assessorament per part del professorat de l’esmentat procediment. És important que parleu amb el/la vostre/a fill/a per tal de consensuar l’elecció d’aquestes matèries d’acord amb els estudis que vulgui fer en un futur proper.

Per facilitar l’elecció us suggerim les següents orientacions:

1. Consulteu la següent PRESENTACIÓ AMB ELS TRETS BÀSICS DEL BATXILLERAT, que inclou, entre d’altres, la distribució horària de les matèries comunes i de modalitat que oferta l’Institut de l’Arboç.
  2. Si teniu dubtes sobre qualsevol de les matèries ofertades, llegiu el contingut de la següent pàgina web oficial: DESCRIPCIÓ DE MATÈRIES DE BATXILLERAT , en què hi podreu trobar tota la informació de cadascuna de les assignatures del Batxillerat, els seus objectius, els seus continguts-sabers, les competències específiques treballades i els seus criteris d’avaluació.

Parleu i consensueu amb el/la vostre/a fill/a quines matèries s’adapten més o són més afins als futurs estudis que vol fer. En el cas que vulgui cursar estudis universitaris, caldrà que sempre tingueu en compte i prioritzeu les taules de Ponderació de les matèries de modalitat de 2n de batxillerat per a l’accés a la universitat a l’hora de fer l’elecció de matèries (la darrera versió publicada és la d’octubre de 2024).

1. Un cop fet això, heu d’accedir al formulari online per tal de concretar l’elecció de la modalitat i de les matèries de segon curs de batxillerat. Aquest formulari us permetrà escollir unes matèries o unes altres tot depenent de la modalitat de batxillerat que hagueu marcat. Heu d’emplenar el formulari amb les vostres dades com a pare/mare o tutor legal del/de la vostre/a fill/a. El termini màxim de lliurament del formulari és el proper dia 25 d’abril. Només es pot enviar una única vegada. Assegureu-vos, doncs, de revisar-lo abans de fer l’enviament.
  • L’ASSIGNACIÓ DE MODALITAT i DE MATÈRIES PER A L’ALUMNAT QUE JA ÉS ESTUDIANT DE L’INSTITUT DE L’ARBOÇ ESTÀ CONDICIONADA AL REQUISIT DE CONFIRMACIÓ DE PLAÇA, QUE ES REALITZARÀ A TRAVÉS DE LA DOCUMENTACIÓ  QUE ELS VOSTRES FILLS I FILLES REBRAN DURANT ELS PROPERS DIES EN MÀ. CAL RETORNAR TOTA LA DOCUMENTACIÓ REVISADA I FIRMADA PER LA VOSTRA PART COM A PARES/MARES/TUTORS LEGALS ENTRE EL 16 I EL 17 D’ABRIL. LA DOCUMENTACIÓ INCLOU EL FULL PER FER EL PAGAMENT DEL MATERIAL I L’ASSEGURANÇA ESCOLAR.  EL LLIURAMENT D’AQUESTA DOCUMENTACIÓ EL FARÀ EL VOSTRE FILL/FILLA AL TUTOR/A DEL GRUP O AL COORDINADOR DE BATXILLERAT.

FORMULARI