Batxillerat – Matrícula per al curs 2021-2022

LLISTAT D’ADMESOS per fer la matrícula a Batxillerat (alumnat de nova incorporació al centre).

• Llistat estudiants preinscrits (accés).
    • Llistat estudiants assignats (accés).

MATRÍCULA. Entre el dilluns 12 i el divendres 16 de juliol cal formalitzar la matrícula a la secretaria de l’institut.

• Aquesta informació va dirigida a l’alumnat de nova incorporació. Els alumnes que han estudiat a l’Institut de l’Arboç el curs 2020-2021 han seguit un altre procediment, el de confirmació/reserva de plaça.
  • Quan s’ha de fer la matrícula? El període de matricula per a Batxillerat (alumnat nou) és del dilluns 12 al divendres 16 de juliol, ambdós inclosos.
  • Quina documentació he de portar? Cal que porteu aquella documentació del llistat següent que no vau portar en el moment de fer la preinscripció:
    • DNI alumne/a.
    • DNI Mare.
    • DNI Pare.
    • TSI (Targeta Sanitària).
    • Llibre de família complet.
    • Vacunes.
    • Fotografia.
    • Resguard del títol de l’ESO (estudiants que es matriculen de 1r de batxillerat).
    • Butlletí de qualificacions de l’avaluació final ordinària de 1r de batxillerat (estudiants que es matriculen de 2n de batxillerat).
    • Resguard pagament material i assegurança escolar (full de pagamentinstruccions).
      En el cas que els pares estiguin divorciats cal portar la sentència del divorci en la que es regula la tutela / guarda custòdia del menor.

NOTÍCIES ANTERIORS

Del dimarts 11 al dilluns 17 de maig, ambdós inclosos, és el període de presentació de sol·licituds per fer la preinscripció que et permetrà estudiar Batxillerat el proper curs a l’Institut de l’Arboç. Tot seguit et mostrem informació que et serà d’utilitat i, si ho vols, ens pots escriure i t’atendrem personalment. Tant si necessites informació sobre el Batxillerat com si et cal conèixer detalls sobre el procediment de preinscripció i matrícula ens pots escriure un correu electrònic a e3007580@xtec.cat i t’atendrem personalment. Enguany evitem l’atenció en gran grup i optem pel tracte personalitzat i en petit grup.

PREINSCRIPCIÓ

• De l’11 al 17 de maig de 2021: presentació de sol·licituds.
  • Aplicatiu per fer la preinscripció de batxillerat (accés).
  • 9 de juliol de 2021: llista d’alumnes admesos i llista d’espera.

• Del 12 al 16 de juliol de 2021: matriculació ordinària.
  • En aquest espai concretarem els detalls de la matrícula de batxillerat que caldrà fer presencialment a la secretaria de l’Institut de l’Arboç.

OFERTA

ORGANITZACIÓ CURRICULAR

• Organització curricular de 1r de batxillerat (accés).
  • Organització curricular de 2n de batxillerat (accés).

QUÈ FAIG SI TINC ALGUN DUBTE?

• Les informacions que trobareu en aquest espai són breus i clares. Ho redactem sense detalls per tal que la comunicació important arribi a tothom. Us demanem que llegiu, sense pressa, l’apartat que us interessi i si teniu algun dubte ens podeu escriure un correu electrònic a e3007580@xtec.cat, indiqueu un número de telèfon i us escriurem, i si cal també us trucarem.