Formació Digital del Professorat

Des de fa més d’un any, l’institut està immers en el projecte EDC (Estratègia Digital de Centre) amb l’objectiu de millorar la competència digital de l’alumnat, del professorat i del centre.

Un dels eixos vertebradors per poder portar a terme aquest gran projecte és la formació i per aquest motiu, a més de l’acollida inicial, gran part de l’equip docent ha començat un curs, a càrrec dels coordinadors TIC del centre, on es vol aprofundir en el món digital, fent èmfasi no només en metodologies didàctiques i innovació sinó també en la seguretat i protecció de dades, sense oblidar-se de la inclusió digital i de gènere.

En aquesta societat on la presència de les xarxes socials és un fet innegable, els coordinadors TIC creiem que és fa imprescindible ensenyar a l’alumnat a fer un ús coherent de les eines digitals i per sort, molts dels docents pensen com nosaltres.

Volem agrair a l’equip docent de l’ institut la seva participació en aquest curs, estem segurs, que sortiran molt bones idees per aplicar amb el nostre alumnat.