Pla d’acollida digital docent

L’objectiu d’aquest document és donar informació als docents que s’incorporen per primera vegada al centre per tal de facilitar una ràpida integració en relació a les Tecnologies de l’aprenentatge i la comunicació. Posem l’accent en els aspectes més significatius relacionats amb els serveis digitals, infraestructures, entorns d’aprenentatge, espais, dispositius i aspectes organitzatius.

La Generalitat de Catalunya cedeix a l’Institut de L’Arboç portàtils per cadascun dels seus docents. És per aquest motiu que els portàtils s’han de tornar al centre un cop finalitzat el contracte laboral amb l’Institut. Els portàtils es reparteixen entre els nous docents a l’inici de curs, mes de setembre, a causa de les tasques de manteniment que es duen a terme a l’estiu. Aquestes tasques no mantenen la configuració WIFI, essent responsabilitat dels coordinadors TIC tornar-la a configurar. El sistema operatiu utilitzat és Windows 10.


Referències

  • Acollida digital del docent (accés restringit per protecció de dades).
  • Addenda de les Normes d’Organització i Funcionament de Centre (NOFC), sobre els dispositius electrònics cedits pel Departament d’Educació. Data d’aprovació: 1.9.2022 (accés).