Trobada de EN21 a Manlleu

Una representació de professors de La Plana ha acudit a l’escola Puig-Agut de Manlleu a una trobada d’Escola Nova 21, amb el seu director l’Eduard Vallory.

En la intervenció de l’Eduard Vallory, i en el posterior col·loqui, es va reflexionar sobre l’estadi en què es troben els Centres, i sobre la eina de la que es disposa per avaluar el canvi educatiu que pregona EN21: la rúbrica de canvi educatiu

És una eina que vol contribuir a l’orientació del centre en el procés de canvi educatiu a través de l’autoavaluació. Mitjançant la reflexió compartida a través de cadascun dels 18 criteris vinculats, es podrà situar la realitat del centre, analitzar els objectius de canvi i prioritzar-los per a fer el canvi possible.