Trobada Cor-Arts de secundària.

La Trobada Cor-Arts 2022 de secundària que es va celebrar el dijous 26 de maig on va participar alumnat de 3r d’ESO del nostre institut, va ser tot un èxit de participació. Uns 800 alumnes provinents dels instituts de la Catalunya central varen interpretar “La Veu de la Terra” una cantata composta per nou cançons i vuit clams, que varen interpretar cantant amb l’acompanyament d’un trio de jazz.
Els alumnes del nostre centre compartiren escenari amb altres instituts i fou un magistral espectacle que els va aixecar el públic de la cadira amb aplaudiments i cants. L’experiència ha sigut molt positiva i les alumnes varen gaudir molt.