Taller del joc en català

L’alumnat de 1r i 2n d’ESO d’Aula d’Acollida han realitzat el Taller de Joc en Català on han après a jugar i explicar com es juga a través d’expressions lingüístiques i vocabulari en català.

El Taller s’ha realitzat en diferents sessions a l’institut on hi ha col·laborat l’alumnat de l’operativa de 3r; per tal de preparar una sessió de Joc en Català, a la Biblioteca Pilarín Bayés, amb l’alumnat d’Aula d’Acollida del Sagrat Cor i de Sant Miquel. El projecte està gestionat pel Servei d’Educació de l’ajuntament de Vic i l’equip d’assessorament LIC -Llengua, Interculturalitat i Cohesió Social-dels Serveis Educatius d’Osona).

Un cop més el joc ajuda a fer vincle i a passar-ho bé!!!