Sessió de boxa a 4t d’ESO

L’alumnat de 4t d’ESO A va realitzar una sessió de boxa amb la col·laboració de @hookschool_clubboxamanlleu. Es tracta d’una activitat proposada i preparada pels mateixos alumnes dins de la unitat didàctica “Jo decideixo, jo planifico, jo faig activitat física!” i on es planteja conèixer les possibilitats de practicar activitats físiques en l’entorn més pròxim i la seva capacitat i autonomia a l‘hora de planificar i portar a terme la seva pròpia pràctica d’activitat física i esportiva, en aquest cas concret conèixer i practicar l’esport.