Reunió dimecres 23, 18:30, a la biblioteca: Viatge 4t d’ESO

Descàrrega del document: Butlleta pagament viatge i reunió informativa 2019 viatge fi de curs

SORTIDA DE FI D’ETAPA DE 4t d’ESO

Benvolguts/des

El viatge de fi d’etapa, que es realitza a final del 4rt curs, tindrà lloc els dies 15, 16 i 17 de juny de 2020. Aquest any el destí és Tarragona on es duran a terme activitats lúdico-esportives, visita a la ciutat romana de Tarraco i una sortida al parc temàtic de Portaventura.  Recordeu que al llarg del curs es duran a terme diferents activitats perquè els/ les alumnes puguin finançar-se la tota.

Per tal de poder confirmar el número d’alumnes que hi participaran i reservar el lloc caldrà fer una paga i senyal de 95 €. El pagament s’haurà de realitzar entre els dies 24 d’octubre i 5 de desembre de 2019. Un cop sapiguem els/les alumnes totals que vindran determinarem el preu exacte del viatge, el qual mai serà més del pressupost presentat.

D’altra banda, aprofitem l’avinentesa per convocar-vos a una reunió amb els/les tutores de 4t i la responsable de l’agència Finàlia, Bye bye Group qui us donarà tota la informació sobre el viatge i amb qui podreu aclarir  dubtes i qüestions que puguin sorgir. Cal que retorneu signat el document adjunt per confirmar assistència a la reunió.

Cordialment,

Institut La Plana, Vic