Projectes del SIEI.

PROJECTE HÍPICA

A la Hípica EQUUSVIC hi anem cada divendres. Allà hi fem tasques de voluntariat ajudant a les feines diàries de manteniment d’instalacions i cura dels cavalls. a part de col·laborar aprenem moltes coses de la vida diària dels cavalls i el seu caràcter, sense oblidar que disfrutem d’un entorn natural i privilegiat.

Centre de dia.

Amb els alumnes del SIEI, formem part del programa del centre de dia Sant Jordi (El Remei). Allà realitzem tota mena d’activitats,amb les quals els alumnes i la gent gran han establert un vincle afectiu. Algunes activitats: Jocs de presentació, tallers de cuina, circuits per fomentat l’esport, tallers de ball…

Piscina
Amb aquest projecte poden treballar molts valors que els van molt bé a la seva vida personal i escolar, com ja pot ser l’organització o la higiene. També milloren la seva autonomia personal, cosa que els fa més independents, els ajuda a comunicar-se millor amb altres tipus de persones, prendre decisions que els poden servir molt i assumir-ne les conseqüències, tant les bones com les dolentes.
A més, és una manera de practicar la coordinació i en molts casos per millorar-la.

Al projecte de cuina del SIEI aprenem moltes coses! Anem a buscar els ingredients i aprenem a comparar preus, practiquem amb eines de mesura, instaurem hàbits higiènics, tastem nous aliments, aprenem receptes i nutrició i sobretot ens ho passem molt bé cuinant i menjant!