Mercat de la recerca

Ahir a la tarda vam dur a terme el Mercat de Recerca, una trobada entre l’alumnat de 1r de batxillerat i el professorat per guiar en la tria del tema del treball de recerca que duran a terme al llarg de tot aquest curs i part del següent. Escollir un tema que els interessi i els generi curiositat és molt important per mantenir la motivació durant la investigació i la guia del professorat els permet trobar diferents opcions, en cas que no sàpiguen encara cap a on fer la recerca, i a acotar el tema perquè sigui viable si ja tenen una idea de cap a on volen anar.