Intercanvi 3r ESO Vic – Groningen

Els alumnes de 3r que participen en l’intercanvi Vic-Groningen, estan gaudint d’una gran experiència fent de guies amfitrions dels alumnes holandesos. Divendres els van fer descobrir racons emblemàtics de Vic, després els van ensenyar l’institut, prèvia rebuda per part de l’equip directiu. Van poder participar d’una de les classes. I al llarg del cap de setmana han fet un munt d’activitats amb les famílies d’acollida. Aquí teniu un tastet d’imatges!

Més fotos del cap de setmana i de la gimcana per descobrir Barcelona.

More pictures from last weekend and today’s scavenger hunt to discover Barcelona.

Per acabar l’intercanvi hem passat un dia fantàstic fent camí de ronda des de la cala s’Alguer i fins a Palamós. S’ha acabat l’acollida a Vic. Ens retrobarem aviat a Groningen!

On the last day, we spent a fantastic time hiking from cala s’Alguer to Palamós. The exchange has finished in Vic. We’ll meet again soon in Groningen!