GoSTEM: Construcció i llençament d’una sonda estratosfèrica

L’alumnat de 1r de batxillerat de l’itinerari científic-tecnològic i l’alumnat de tecnologia de 4t d’ESO han realitzat l’última sessió del Projecte GoSTEM. Aquesta consistia en el llançament d’una sonda estratosfèrica, que l’alumnat ha dissenyat i construit al llarg de les diverses sessions, per obtenir imatges de la Terra des de l’espai.

A les 11:40h, des de les proximitats de Balaguer, s’ha procedit a realitzar el llançament de la sonda i, dues hores més tard, s’ha recollit a uns 20 km del punt d’enlairament.

El llançament i la recollida de la sonda ha sigut tot un èxit! L’alumnat ha viscut una jornada inoblidable!