Gastroneta La Plana PO2020

La Gastroneta és un projecte de tota la comunitat educativa de l’institut La Plana: alumnat, professorat, personal no docent i famílies, amb el qual s’aprén des de l’experiència directa des de la seva creació fins a la seva concreció final.

En el procés se segueixen els continguts curriculars de l’ESO per a desenvolupar el projecte a través de les diverses matèries i cursos.També, i molt important, la col·laboració dels alumnes de l’Aula Oberta i del SIEI i de les professionals d’orientació educativa, que serà imprescindible per tal d’assolir amb èxit un dels objectius principals: la cohesió i la integració.
En mica en mica, aquest projecte ha anat agafant forma i estem a les portes de la seva inaguració.
El Blog de la gastroneta on es va documentant el projecte: AQUÍ