Els de 1r de batxillerat enlairen una sonda estratosfèrica

L’alumnat de 1r de batxillerat ha realitzat el llançament de la sonda estratosfèrica dins del Projecte GoSTEM. S’ha procedit a fer l’enlairament a les 10:30 h a les proximitats de Balaguer. El temps de vol ha sigut d’una hora i 45 minuts i s’ha recollit a uns 45 km del punt d’enlairament.

Durant les pròximes sessions s’analitzaran les dades recollides de pressió i temperatura, es recolliran les imatges de la càmera i es farà un reportatge, per part de l’alumnat de l’optativa de comunicació audiovisual, per poder fer difusió d’aquest projecte STEM tan innovador.