Els Cataplans preparats per competir. FLL

El dissabte tindrà lloc a l’UVIC la Competició de robots de la FLL on participa l’Equip de l’institut: Els Cataplans. Es durà a terme a la Facultat de Ciències i Tecnologia de la UVic-UCC al Campus de la Torre dels Frares.
Pertanyen a l’equip: Jose Salguero, Isabella Rodríguez, Àlex Soler, Cristina López, Miracle Unakpa, Julià Ausió i Martí López de 3R i en Mohamed Asbai i en Zakaria Boudich de 4t. Tot i així han col.laborat tots els alumnes de robòtica de 3r i 2n.
Durant tot el matí participen 38 equips de diferents centres i d’extraescolars,  per tant hi hauran moltes activitats.
Vingueu a animar als Cataplans!
També es podrà seguir en directe a través del canal de televisió local el 9TV http://www.wl9nou.cat/