Elevator Pitch

Sessió titulada Elevator Pitch a 1r de batchillerat, per millorar les tècniques de comunicació oral, a càrrec de CREACCIÓ (l’agència d’emprenedoria, innovació i coneixement per al desenvolupament socioeconòmic d’Osona)

El discurs de l’ascensor (elevator pitch) és un discurs per presentar un projecte o emprenedoria per persuadir qualsevol possible client, accionista o inversor, en el temps que dura un viatge en ascensor, habitualment entre 45 segons i 1 minut. Es tracta d’una eina fonamental i un bon exemple de com adaptar-se a l’món vertiginós en què vivim.