editat i proves

• Vídeo de sortides i activitats Prezzi (Quim)
  • Ruta de l’exili
  • altres

Ruta literària de Víctor Català a L’Escala amb l’alumnat de 2n de Batxillerat, el 5 de novembre.

El 30 d’octubre els alumnes de 1r de Batxillerat van anar a Rasos de Peguera, una llarga caminada per gaudir dels paisatges i cohesionar el grup.

L’escriptora catalana Maite Carranza ha fet una xerrada per als alumnes de 1r batxillerat. L’autora els ha explicat en què es va inspirar a l’hora d’escriure la novel·la juvenil “Paraules emmetzinades” i com la va anar redactant. Els alumnes han valorat molt positivament l’experiència ja que, a més, han pogut conversar amb l’autora una bona estona!

Els alumnes de 1er i 2n de batxillerat de l’assignatura de llatí i història de l’art, van visitar passat el dijous 13 de febrer el museu d’història de Barcelona. Van conèixer de primera mà les restes arqueològiques de la Barcino romana. La sortida es va completar amb la visita al MNAC. El recorregut va estar centrat en les obres que formen part del temari de selectivitat.

Sessió titulada Elevator Pitch a 1r de batchillerat, per millorar les tècniques de comunicació oral, a càrrec de CREACCIÓ (l’agència d’emprenedoria, innovació i coneixement per al desenvolupament socioeconòmic d’Osona)

El discurs de l’ascensor (elevator pitch) és un discurs per presentar un projecte o emprenedoria per persuadir qualsevol possible client, accionista o inversor, en el temps que dura un viatge en ascensor, habitualment entre 45 segons i 1 minut. Es tracta d’una eina fonamental i un bon exemple de com adaptar-se a l’món vertiginós en què vivim.