Culture et écologie, eTwinning.

Els alumnes de Francès de 2n ESO de La Plana participen al projecte internacional “Faisons connaissance” dins del programa Etwinning. Es tracta d’un projecte interdisciplinar en llengua francesa i italiana, en col·laboració amb L’Istituto Da Vinci-Ungaretti, de Fermo (Itàlia), i al que probablement s’afegiran altres centres europeus. Els objectius principals són la col·laboració i la comunicació entre adolescents d’altres països.

Es divideix en dues etapes en les que els alumnes s’aproparan a les altres cultures. D’una banda, presentaran les seves tradicions i celebracions. Finalment, a través d’un treball multidisciplinar centrat en l’ecologia, compartiran amb els seus companys d’altres països els projectes que es duen a terme des dels seus instituts per contribuint a millorar el desenvolupament sostenible i la transició ecològica. Segur que aprenem moltíssim!