Comunicat: vaga d’estudiants 30 d’octubre

Benvolgudes famílies,

Davant la proposta d’una nova vaga d’estudiants sol·licitada per l’alumnat de 3r i 4t d’ESO pel proper 30 d’octubre, us comuniquem que si teniu previst que els vostres fills s’adhereixin a la vaga, cal que ens retorneu  l’autorització signada  pels tutors legals al seu tutor o tutora.
L’alumnat de 1r de batxillerat ha decidit no adherir-se a la convocatòria i mantindran la sortida prevista a Rasos de Peguera.
L’alumnat de 2n de batxillerat tindran activitat lectiva fins a mig matí que podran marxar a casa perquè s’ha anul·lat la visita a la UVic.
L’alumnat de 1r i 2n d’ESO faran les sortides de tutoria programades.
De cara a possibles noves convocatòries, l’activitat lectiva es mantindrà, per tant, l’alumnat que no assisteixi a classe s’haurà de responsabilitzar de la feina feta a l’institut.
Agraïm la vostra comprensió.
Equip directiu