Comunicat per les famílies. 14 d’octubre

Benvolgudes famílies,

Hem començat una setmana plena d’incerteses amb dues vagues convocades i diferents mobilitzacions.

Els alumnes de 3r d’ESO a 2n de Batxillerat volen acollir-se al dret de no assistència al centre de dimecres 16 a divendres 18 d’octubre, emparant-se a la convocatòria de vaga del Sindicat d’estudiants. Necessiten però, el consentiment familiar i únicament la signatura d’un tutor legal autoritza l’alumnat a no assistir al centre. Hem lliurat el justificant avui i demà el trobareu a la pàgina web.

Els alumnes de 1r i de 2n d’ESO no tenen dret a vaga i la responsabilitat d’assistir al centre recau a les famílies.

Un 70% del personal del centre viu fora de la ciutat i davant les mobilitzacions previstes  no podem garantir l’activitat lectiva amb normalitat. Els exàmens, sortides i activitats setmanals s’han posposat fins a nova data. El centre romandrà obert.

Informarem de les novetats a la pàgina web. Gràcies per la vostra comprensió.

Equip directiu

Vic, 14 d’octubre de 2019