Club de lectura a 1r i 2n d’ESO

L’alumnat de 1r d’ESO fa el segon club de lectura del curs entorn de la novel·la “Fes picar els anells”.

Els nois i noies de 2n d’ESO fan una primera sessió del club de lectura sobre “El petit príncep”. Els personatges que apareixen a l’obra ens ajuden a reflexionar sobre les diferents actituds que prenem davant la vida i del que realment és important: allò que és invisible als ulls!

L’alumnat de batxillerat llegeixen “La Trena”, una obra que permet anar més enll’a de la trama i encetar debats més profunds.