Vaga pel clima, 27 de setembre, informació per les famílies.

Benvolgudes famílies,
Us adrecem aquesta circular per informar-vos que, seguint la convocatòria del Sindicat d’Estudiants, alguns alumnes del centre han comunicat per escrit a direcció la seva intenció d’adherir-se a la vaga pel clima del proper 27 de setembre.
Atès que és potestat de cada institut regular aquest dret i que els alumnes de 3r i 4t d’ESO i de batxillerat del nostre centre poden exercir el dret a vaga en les condicions establertes a la normativa del centre, us informem que:

 Els alumnes de 1r i 2n d’ESO no tenen contemplat el dret a vaga en cap cas i
per tant, la seva inassistència al centre durant aquest dia és injustificable sota  el concepte de vaga.
 Els alumnes de 3r d’ESO B i tots els alumnes de 4t d’ESO estan autoritzats a  exercir el seu dret a vaga. Tanmateix, us recordem la necessitat de justificar, per escrit al tutor l’absència al centre.
 La resta d’alumnes no han sol·licitat permís per fer vaga, per tant, la seva inassistència al centre durant aquest dia és injustificable sota el concepte de vaga.
Aprofitem l’avinentesa per informar-vos que el centre durà a terme una sèrie
d’activitats reivindicatives per lluitar contra el canvi climàtic. Podeu trobar el programa
d’activitats a la web del nostre centre.
Atentament,
L’equip directiu