Art i escola: l’alumnat de 2n d’ESO participa al Mercat d’Art.

Aquest dijous 30 de març, dintre del programa ARTIESCOLA que organitza ACVIC Centre d’Arts Contemporànies i el Centre de Recursos Pedagògics d’Osona, els alumnes de 2n. ESO del nostre Institut han participaran en el MERCAT D’ART.

Aquesta primera edició del MERCAT D’ART s’ha realitzat entre les 10,00h i les 12,30h al tram final de la Rambla del Passeig, on cada Escola o Institut ha disposat d’una parada per exposar el treball artístic creat a partir de la paraula ARREL.

El nostre INSTITUT hi ha participat amb dues parades on sis alumnes a cadascuna d’elles han exposat el nostre treball artístic. Els altres alumnes han visitat el mercat i han vist i sentit les explicacions dels treballs d’altres Escoles i Instituts.

Ha estat una matinal per gaudir d’experiències artístiques, amb un format diferent com és el d’un mercat de carrer.