1r d’ESO: passejada pel centre de la ciutat.

L’alumnat de 1r ESO ha gaudit avui d’una jornada ben especial. A primera hora hem anat fins a la Plaça del Pes a penjar a l’Olivera de la Pau els desitjos que hem preparat a classe. Hem cantat i hem recitat poemes a llocs tan emblemàtics com la Plaça Gaudí i la Plaça del Pes. Quan hem tornat al centre, ens esperava un batut calent de xocolata. Després hem participat als tallers preparats pels alumnes de Batxillerat: Karaoke, jocs de taula, Decoració de galetes i d’arbres, Mandales i més. A darrera hora, hem fet Tutoria de tancament i ens hem desitjat molt bones vacances! Gràcies a tots per fer-ho possible.