Beca Carles Capdevila, l’origen de la gastroneta.

El curs 2017-2018 l’Institut La Plana va presentar la seva candidatura a la Beca Carles Capdevila, del diari ARA. Era el projecte de la gastroneta, que va néixer de la il·lusió del centre, i en especial de la direcció, per treballar valors cívics i apropar l’Institut al barri.

Aquest és el vídeo promocional del projecte:

LA GASTRONETA DE L’INSTITUT LA PLANA ENTRE ELS TRES PROJECTES FINALISTES.

Carles Capdevila, inspirador de la Beca del diari ARA

A continuació, l’anunci al diari ARA  del lliurament de la Beca Carles Capdevila:

Tot a punt per a l’acte de proclamació de la Primera Beca Carles Capdevila d’Educació.

La primera Beca Carles Capdevila d’Educació, dotada amb 20.000 euros i organitzada per l’ARA i la Fundació Bancària La Caixa, es donarà a conèixer dimarts 12 de juny. L’acte, que serà presentat per Antoni Bassas, començarà a les 19.00 hores.

El guanyador sortirà d’una d’aquestes tres propostes: un ‘food truck’ per treballar valors cívics i matèria curricular, un passaport que uneixi la vida escolar amb la cultura del barri, i una mirada al passat local per assumir i viure la importància de la història.

Són els projectes de l’Institut La Plana de Vic, l’Escola La Maquinista de Barcelona i l’Institut Domènec Perramon d’Arenys de Munt, finalistes de la primera edició de la Beca Carles Capdevila. Tots ells responen als objectius pedagògics d’aquest guardó destinat a promoure una iniciativa innovadora, que pugui ser aplicada durant un curs escolar i replicable a altres centres.

Més informació sobre l‘acte de lliurament al diari ARA

Reportatge al diari Ara sobre els 3 finalistes