El racó de la gastroneta

• El BLOG DE LA GASTRONETA Seguiment del projecte.
  • Aquesta secció està dedicada a la gastroneta de l’Institut la Plana. Aquest projecte ha nascut de la il·lusió per la innovació en educació de l’Anna Roca i el seu equip directiu, i s’està desenvolupant amb la implicació de tota la comunitat educativa de l’institut.

La imatge de la gastroneta al pati ja ha esdevingut un tret d’identitat del centre.
  • A continuació el vídeo-presentació del projecte:

• L’Anna Roca i alguns alumnes de l’institut ens expliquen el projecte de la gastroneta, en un vídeo:

• Sense disposar de recursos econòmics, fer realitat el projecte de la gastroneta resultava complicat però en cap moment es va pensar a abandonar-lo. Amb l’ajuda d’un programa de ràdio es va localitzar una vella gastroneta, l’estiu de 2018, i ja tenim al pati. Així va arribar la gastroneta a La Plana

• És el moment de posar-se a treballar. La gastroneta s’ha d’acondicionar abans de fer-la servir. Cal que participem tots.
  • En els següents vídeos podem veure als alumnes de 4t d’ESO d’Aula Oberta fent tasques de reparació de la gastroneta,al mesos de setembre i octubre,del curs 18-19. S’escolta el que parlen entre ells i sembla que estan gaudint amb aquesta feina.

• Els alumnes de 2nC també participen en la posada a punt de la nostra gastroneta,al mes d’octubre del curs 18-19:

• El Grup d’Urban Knitting La Plana, s’afegeix al projecte. Pares, mares i amics que es reuneixen periòdicament amb el professorat i alumnat per teixir quadrats de llana, amb la finalitat de decorar el pati. Aconseguiran deixar la gastroneta així?

• I aquí els alumnes de 4t, d’empresa, treballant en el projecte de la gastroneta desde l’aula. Més endavant portaran a la pràctica allò que han treballat teòricament.
  • Segueix, al twitter,el progrés del pla d’empresa  relacionat amb la gastroneta: Segueix-nos!

LLista de reproducció La Gastroneta de La Plana

• Els alumnes de 4t d’empresa han fet a l’aula una presentació sobre l’analisi de l’entorn. L’han publicat al twitter.