Xerrada de Selectivitat

Avui, 18 de febrer, la Dra. Pilar Gómez, coordinadora de les Proves d’Accés a la Universitat (PAU) a Catalunya, ha fet una xerrada als alumnes de 2n de Batxillerat.

Ha explicat als alumnes la importància de fer la preinscripció a les PAU, ara que s’ha obert el període de per fer el tràmit, atès que no els obliga a fer-la si més endavant canvien de parer. També els ha explicat tot el procés que serà la Selectivitat mateixa: com serà, quines dates, així com el procediment per escollir Grau Universitari, en cas que estiguin interessats a cursar-ne un.

Els nostres alumnes comencen ja la recta final de Batxillerat. Alguns, ja s’hi han preinscrit, i els altres ho faran els pròxims dies.

Els desitgem tota la sort en aquest final d’etapa!