21 de febrer, Dia Internacional de la Llengua Materna.

Diumenge 21 se celebra el Dia mundial de la llengua materna. Un cant a la diversitat. L’any 1999, la UNESCO va declarar el 21 de febrer com el Dia Internacional de la Llengua Materna en reconeixement als estudiants i ciutadans bengalís que van morir tot defensant la seva llengua, el bengalí, l’any 1952. Des del febrer de l’any 2000, arreu del món se celebra aquest dia amb l’objectiu de promoure i protegir la diversitat lingüística i cultural i l’educació plurilingüe.

Aprofitant la diversitat cultural dels nostres alumnes, l’institut J.V. Foix ha contribuït a la celebració d’aquest dia participant en el programa de ràdio Rubí del Pla Educatiu de l’Entorn, on els alumnes d’aula d’acollida han parlat de les seves llengües maternes i de la seva experiència a l’hora d’aprendre un altre idioma, com és el català.

Podeu escoltar el programa en següent enllaç: