Taller llums i ombres

El dia 3 de febrer el alumnes de 1r A i 1r B vam anar d’excursió al festival FLIC de Barcelona. Vam agafar un autocar des de l’institut per arribar a Barcelona i més o menys vam tardar una hora. Quan vam arribar, vam anar corrent per anar al taller de llums i ombres, ja que arribàvem una mica tard.

Quan vam arribar els de 1r A van entrar al taller i els de 1r B ens vam quedar fora esmorzant. Com que els de 1r A havien entrat el taller, nosaltres vam sortir de l’edifici i vam anar a fer una visita pel barri del Raval de Barcelona i vam anar a veure l’Institut d’Estudis Catalans. Allà ens van fer una visita guiada, ens van explicar que allò abans era una casa de convalescència i al costat hi havia un hospital, després vam anar a veure la planta de d’alt on es trobava el jardí.

Vam tornar cap al taller perquè ja ens tocava, vam entrar i el que vam fer primer va ser asseure’ns i escoltar un àudio sobre relats de ciutats. Després amb objectes opacs, transparents, transparent de color… vam fer ombres i vam crear una ciutat. Llavors consistia en posar el objectes davant de la llanterna i jugar amb la llum.
En finalitza el taller vam agafar les motxilles i vam anar cap l’autocar.
Va estar una sortida molt divertida i molt original.