Preinscripció C.F. de Grau Superior: 29/5 a 7/6

HORARI:

• Matins: de dilluns a divendres de 9 a 14 hores
  • Tardes: de dimarts i dijous de 16 a 19 hores

Només es pot formalitzar una sol·licitud, a través de la nova sol·licitud electrònica o de la sol·licitud amb suport informàtic disponible a: http://ensenyament.gencat.cat/ca/tramits/tramits-temes/fp_gs_9418?moda=1

Si s’ha emplenat la sol·licitud electrònica, el tràmit de presentació s’acaba amb l’enviament del formulari i no s’ha de presentar cap còpia al centre ni tampoc cap documentació d’identificació de la persona sol·licitant ni de l’alumne.

Si s’ha emplenat la sol·licitud amb suport informàtic, cal presentar el resguard de la sol·licitud enviada per Internet i la documentació d’identificació de la persona sol·licitant o de l’alumne, al centre demanat en primer lloc i en el termini establert.

En tot cas, cal presentar la documentació acreditativa del criteri de prioritat que no es pugui validar electrònicament, al centre que s’ha demanat en primer lloc i en el termini establert.
Quan el nombre de sol·licituds de preinscripció és superior a l’oferta de places s’aplica el criteri de prioritat per ordenar les sol·licituds i assignar les places; el criteri s’aplica respecte de la primera petició que consta a la sol·licitud.

A cada sol·licitud se li assigna de manera aleatòria un número que ha de servir per ordenar-les en cas d’empat, a partir del resultat del sorteig públic del número de desempat.

Consulteu per a més informació consulteu la web Estudiar a Catalunya.

Descarregue-vos el document següent on es descriuen la documentació identificativa que cal presentar, els criteris de prioritat en l’assignació de places, la documentació acreditativa dels criteris de prioritat, la documentació acreditativa de la condició d’esportista d’alt rendiment o d’alt nivell i el calendari de preinscripció i matriculació:

Informació preinscripció CF de Grau Superior