Els de 1r d’ESO hem fet un mercat d’intercanvi amb els companys del J. Maragall.

A proposta de RubiNet,  el divendres passat vam celebrar el dia mundial del medi ambient  amb l’organització d’un mercat d’intercanvi. Hi vam participar els alumnes de 1r d’ESO i els de 6è de l’escola Joan Maragall.

L’activitat tenia els objectius d’afavorir el trànsit entre la primària i l’ESOa  i la de promoure la idea de consum responsable i sostenible.

Cada alumne ha  portat d’un a cinc objectes (jocs, llibres, roba…) que ja no feia servir i que estava en bones condicions.

L’organització de l’activitat els ha repartit un paper amb un color i un número. Aquest identificatiu els ha permès d’agrupar-se i muntar la seva parada.

Poc després, ha començat l’intercanvi d’objectes. Per torns, els de les parades alternaven els seus rols de venedor amb el de comprador.

Al final del matí, tothom ha intercanviat algun dels seus objectes i li ha donat nova vida, un nou ús.