Participem a les proves Cangur 2018

El passat dijous 15 de març, més d’un centenar d’alumnes de l’institut, van participar a les proves Cangur d’enguany. Aquestes proves, d’enginy i lògica, les convoca una organització internacional en la que participa la Societat Catalana de Matemàtiques. Els alumnes de 1r a 3r d’ESO les van realitzar al centre, mentre que els de 4t i Batxillerat ho van fer a l’Escola d’enginyers de Terrassa on, a més, acabades les proves van assistir a una interessant xerrada sobre l’aplicació de les matemàtiques en el desenvolupament d’un cotxe de competició construït per estudiants d’enginyeria.