Sortida dels alumnes de 1r ESO al Pont del Diable i la Torre Fossada

Els alumnes de 1r ESO van fer una sortida per complementar coneixements del tema de Roma i per treballar els monuments l’entorn. Vam anar-hi a Castellbisbal i vam realitzar una visita guiada al Pont del Diable (Romà) i també la Torre Fossada ( militar i de comunicacions).

Els alumnes s’ho vam passar molt bé i des d’ara ja en tenen altra visió de monuments de l’entorn.
Donem les gràcies a la Sònia  de l’ Ajuntament de Castellbisbal per la seva col·laboració.

1. A_B_G

Una monitora, la Sònia, ens va explicar què faríem aquell matí.
    Doncs bé, primer vam anar caminant 10 minuts des d’abaix fins a dalt d’un turó on es trobava una mena de terreny amb una torre fossada.
    La Sònia ens va explicar per a què servia, que feien en aquella torre militar i de comunicació, etc. Després vam entrar dins de la torre per grups de 5 o 6 persones. Des d’allà vam poder observar el paisatge, fer-nos fotos… Mentrestant els que no havien pujat estaven o bé fent un dossier que ens van donar les mestres, o bé esmorzant.
    Quan vam acabar de fer el dossier, i tots els grups van veure la torre, vam baixar fins al pont del diable i un cop allà la Sònia ens va explicar que des de quan estava construït el pont romà, qui ho va construir, com, etc.
    Quan vam acabar vam travessar el pont i vam anar asota i ens va explicar altres coses.
    En conclusió, jo repetiria aquesta excursió perquè la veig interesant i em va agradar molt.