Global Scholars: projecte final de curs «SAVE WATER MY FRIEND!»

El 19 maig vam realitzar la nostra acció comunitària final, un projecte de Global Scholars que ens ha servit per a poder conscienciar a més companys sobre els problemes actuals amb l’aigua i el canvi climàtic.

El nostre objectiu era poder donar a conèixer aquests problemes a membres del nostre institut, tant alumnes com professors, mitjançant informació que vam oferir amb activitats i jocs.

Per dur a terme aquest acte, el que van fer va ser repartir diferents accions amb diferents punts d’informació, activitats i jocs sobre l’ús de l’aigua real i virtual, una taula on es feien punts de llibres i xapes reivindicatives, i un cinema fòrum amb documentals sobre el canvi climàtic i la falta d’aigua al món.

Vam fer difusió de les activitats anant a tots els cursos explicant el nostre projecte final i la motivació que teníem. També vam penjar cartells informatius demanant l’assistència i participació de tothom, altres van fer entrevistes als alumnes i els preguntaven si estaven al cas dels problemes del canvi climàtic, quines accions feien ells per estalviar aigua, i si els agradaven les activitats que havíem preparat.

Aquesta acció comunitària l’hem fet per a poder conscienciar a tothom del que està passant amb la falta d’aigua, ja que és un problema molt greu que afecta agricultors, ramaders, població en general i ecosistemes. Les solucions que vam proposar eren d’actuacions personals senzilles i directes: l’estalvi d’aigua, reciclatge, compra responsable, reducció en el consum de béns i serveis, etc.

Creiem que amb els jocs, cinema, i la informació que vam donar vam ajudar als nostres companys a ser més conscients dels problemes de la sequera i el canvi climàtic. Esperem que vosaltres també us sumeu a l’acció proposada: SAVE WATER MY FRIEND!!