Foix i +: Visita al Saló de l’Ensenyament

Benvolguts membres de la comunitat de l’Institut J.V. Foix,

Ens plau compartir amb vosaltres la nostra recent visita del projecte “Foix i +” amb els alumnes de 4t d’ESO.

El passat dissabte, vam tenir l’oportunitat de compartir un dia emocionant i informatiu amb els nostres alumnes, a mesura que van començar a considerar les seves opcions per al futur. Durant la nostra visita, els alumnes van tenir l’oportunitat d’explicar les seves preocupacions i dubtes sobre el seu futur.

Van rebre informació i consells sobre diferents camins professionals, tals com els estudis universitaris, formació professional i altres opcions. A més, van tenir l’oportunitat d’interactuar amb professionals i estudiants de diferents camps, que van compartir les seves experiències i consells pràctics.

A través del projecte “Foix i +”, esperem inspirar als nostres alumnes a considerar noves oportunitats i a preparar-se per a un futur brillant. Agraïm als professionals i estudiants que van col·laborar amb nosaltres durant aquesta visita, així com als nostres alumnes que van participar activament en la discussió i van fer preguntes reflexives.

Estem molt contents de veure la passió i el compromís dels nostres alumnes per al seu futur, i continuarem treballant per ajudar-los a aconseguir els seus somnis i objectius. Moltes gràcies per la vostra participació i suport continu.

Text generat a partir de la IA.