Com podries motivar les persones a donar sang sense oferir-los res a canvi?

L’alumnat de 3 r d’ESO ha fet una campanya de donació de sang per promoure’n la donació entre tota la comunitat educativa. L’objectiu de la campanya és motivar i demanar que el major nombre possible de gent vagi a donar sang, com a més gent millor. Les donacions són necessàries ja que la sang no es pot fabricar.

Amb aquesta acció volem aconseguir que moltes persones es conscienciïn i col·laborin de manera altruista amb els bancs de sang, tan necessaris per salvar la vida d’aquelles persones que ho necessitin.

El repte era inventar un lema per a la campanya que atragués, motivés i fes augmentar les donacions. Per aquest motiu, l’alumnat ha elaborat cartells per animar la comunitat educativa i tots els visitants del centre a donar sang i els han col·locat als passadissos i a altres llocs visibles del centre. Primer els van exposar a les aules de biologia i van explicar la seva campanya. Han acompanyat els pòsters amb tríptics-resum de la informació per portar-los a casa i informar els seus familiars més propers.