Elaborem la nostra escala de Valors

“Els edificis es construeixen amb maons, i les persones amb VALORS”.

Partint d’aquesta afirmació, amb els alumnes de 1ESO C i D hem estat reflexionant sobre quins valors ens defineixen i quins valors volem anar adquirint per poder anar creixent i millorant com a persones per tal de poder desenvolupar-nos amb fermesa en un món tan canviant.

Cada alumne/a ha elaborat la seva pròpia escala de valors. Aquí en teniu una mostra!

De ben segur, que amb aquests valors cada un/a d’ells/es aportarà el seu gra de sorra per fer d’aquest món, un lloc millor.

Un cop vam tenir fetes totes les escales de valors, vam veure quins 3 VALORS eren els més preuats, i aquí en teniu el detall:

1ESO C:   1.-  LA FAMÍLIA    2.- L’AMISTAT      3.- L’ALEGRIA

1ESO D:    1.- LA FAMÍLIA    2.- L’AMISTAT      3.- LA JUSTÍCIA

“SIGUES EL CANVI QUE VOLS VEURE AL MÓN”