2n D treballa en el marc del dia internacional de la dona

Els nostres alumnes de 2D han treballat cooperativament per generar una nova obra artística des de la matèria d’Educació Visual i Plàstica. Creant un dels grans símbols que representa al sexe femení molt utilitzat des del Renaixement donant suport i força al 8 de març.

L’aspecte formal de l’obra és un símbol femení gegant ple de mans que juguen amb els colors liles representant al feminisme com la unitat d’igualtat. Les mans realitzades per tots els alumnes s’agrupen fent pinya generant una única forma homogènia, simple i visual que pot ser entesa universalment.

Quant a l’aspecte de contingut, els alumnes  han volgut donar suport al dia internacional de la dona, com a dia commemoratiu en què moltes dones se senten representades. Mostrant un suport incondicional a la figura femenina: la dona de la nostra societat, com podria ser  la nostra mare, la nostra tia, la nostra germana o la nostra amiga.

Esperem que gaudiu de la nostra obra.