Dictat Solidari 2016: “paraules per a l’esperit, aliments per al cos”

Els nois i noies de 1r i 2n d’ESO participaran en l’edició d’aquest any del Dictat Solidari, organitzat pel Servei Local de Català i el Pla Educatiu de  l’Entorn.

Dilluns, 11 d’abril, a les 9.30h  totes les escoles i instituts de Rubí farem el mateix dictat. L’encarregada de la lectura serà Meritxell Maronas, tutora de sisè de l’Escola Ramon Llull. Llegirà un fragment del Llibre de les bèsties d’en Ramon Llull, en la versió moderna de Roc Casagran. Els alumnes seguiran la lectura per vídeo.

Les entitats solidàries que hi participen són: Càritas, Creu Roja, ASAV, Frater Nadal i Rubí Solidari.

Us animen a col·laborar amb el Banc dels Aliments! Podeu portar al centre oli, farina, sucre, llet i productes per a la higiene el mateix dia del dictat solidari.

Els aliments i productes per a la higiene seran recollits a la consergeria del centre.

Entre tots i totes  hem d’aconseguir fer un bon recapte!

icono-descarga Cartell Dictat Solidari 2016dictatSolidari