Dia de la llengua materna

A l’Aula d’Acollida del nostre centre vam estar preparant durant les setmanes prèvies al 21 de febrer “Dia de les Llengües Maternes”, unes entrevistes on els/les nostres alumnes parlaven de curiositats de paraules i expressions en la seva llengua materna. Havien de parlar sobre el que més els agradava del seu país d’origen i compartir amb els altres totes les llengües que parlaven. Hi ha alumnes del nostre centre que parlen més de cinc llengües.

Una vegada vam treballar a fons l’entrevista va arribar el dia i nosaltres ho vam celebrar amb una activitat molt especial. Vam participar des del nostre centre a un programa de Ràdio Rubí que parlava sobre aquesta celebració. Els alumnes estaven una mica neguitosos al principi però de mica en mica els nervis van deixar pas al gaudiment i l’alegria, cantant en directe una cançó típica d’uns dels països originaris d’unes alumnes del nostre centre, Veneçuela.

Va ser una experiència molt divertida i emocionant per tothom, valorant molt positivament la  implicació de l’alumnat i l’excel·lent feina feta. Adjuntem podcast del programa de Ràdio. Els nostres alumnes parlen en els darrers deu minuts.

Els centres celebren el Dia Mundial de la Llengua Materna a Ràdio Rubí